خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/02 - 21:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
سلحشوری پاسخ داد:

آیا شهرداری تهران به دنبال تعدیل گسترده نیرو است؟

رییس فراکسیون زنان مجلس، گفت: شهرداری برای تامین منابع موردنیاز خود چاره ای جزء تعدیل نیرو ندارد.

پروانه سلحشوری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص معضل انباشت نیرو درشهرداری تهران، گفت: متاسفانه در دوره مدیریتی شهرداری گذشته و رییس جمهوری دولت دهم به یکباره به حجم نیروهای شاغل درشهرداری به شدت افزوده شد که البته نه بدنه کارشناسی شده بوده و نه مشغول به کار مشخصی هستند؛ اما به همین افراد ماهانه حقوق پرداخت می شود.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه به افراد مازاد درشهرداری به میزان بالایی حقوق پرداخت می شود، افزود: برخی از این افراد حتی درمحل کار خود حضور ندارند، بنابراین اولین اقدام برای حل این مشکل تعدیل نیروهای شهرداری است؛ هرچند که این مسئله دارای تبعاتی بوده و اگریک نفر بیکار شود، به طورحتم مشکلاتی برای جامعه شاغل درشهرداری به وجود می آید.



وی با بیان اینکه نیروهای شاغل درشهرداری باید برای جلوگیری از افزایش مشکلات ساماندهی شوند، گفت: افرادی که درمحیط کاری حضور نداشته و کارمشخص و مفیدی ندارند، به طورحتم باید ازبدنه شهرداری تهران حذف شوند؛ زیرا شهرداری باید بتواند درچنین شرایطی منابع مالی خود را تامین کند، ضمن اینکه بدنه لخت شهرداری باید تا حد ممکن اصلاح شود.



سلحشوری با انتقاد از حذف زنان شاغل درشهرداری، افزود: طبق مسائل مطرح شده عنوان شد که تعریف سازمانی درخصوص فعالیت زنان درشهرداری وجود نداشته و در 22 منطقه شهرداری مشاوران زن از بدنه شهرداری حذف شدند.



وی با اشاره به اینکه تعدیل نیرو درشهرداری به افزایش نارضایتی ها کمک می کند، افزود: هیچ ظرفیت جدیدی برای اشتغال این افراد درشهرداری تهران وجود ندارد، البته که مشاغل جدید شاید در راستای قطع درختان باشد؛ درهمین رابطه تذکراتی به شورای شهر تهران داده شده و درختان خیابان ولیعصر در راستای ساختمان سازی ها درمرحله قطع قرار گرفته است.



رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه ساخت و سازتنها منبع درآمدی شهرداری بوده و امیدواریم شهرداری از اجرای سیاست های این چنینی دوری کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 246009
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار