خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/03/31 - 09:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی راه‌اندازی مرکز سی‌تی‌اسکن در رزن

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، از آغاز عملیات اجرایی راه اندازی مرکز سی تی اسکن در رزن خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسن لطفی در جلسه حل بررسی مشکلات بیمارستان ۱۵۰تختخوابی شهرستان رزن بابیان اینکه مجوز ماده ۲۰ و ۲۳ از دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی برای ساخت این بیمارستان اخذ شده است، گفت: با راه اندازی این بیمارستان بسیاری از مشکلات حوزه درمان شهرستان رزن حل خواهد شد.  



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصددیم تا با حل مشکل زمین بیمارستان ۱۵۰تختخوابی شهرستان رزن این پروژه در سالجاری حل شود و در بودجه سالجاری قرار گیرد، گفت: ساختمان مرکز سی تی اسکن توسط خیرین با اعتباری افزون بر ۵۰۰میلیون تومان در دست ساخت است.  



این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: مجوز در یافت دستگاه سی تی اسکن شهرستان رزن اخذ شده و در صورت اتمام پروژه عمرانی تجهیزات مورد نیاز نصب خواهد شد.  



نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیش بینی می شود دستگاه سی تی اسکن در سالجاری در شهرستان مورد بهره برداری قرار گیرد.



فرماندار رزن نیز با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته بیش از ۸ هکتار زمین برای بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزن واگذار شده است، گفت: در صورتی که این زمین هم مورد قبول نباشد باز هم زمنیهای دیگری برای ساخت این بیمارستان پیش بینی شده است.  



فتحعلی حسینی اظهار داشت: برای ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزن ملاک عمل کارها بر اساس نظر کارشناسان است.  



فرماندار رزن از ساخت ۳۰ پروژه بهداشتی درمانی شامل خانه های بهداشت، ساختمان پزشکان و درمانگاه در شهرستان رزن خبرداد و اظهارداشت: برای ساخت این پروژه ها بیش از۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.  



وی افزود: پیش بینی می شود این پروژها در چند ماه آینده به بهره برداری برسد.  



حسینی ساخت کلینیک ویژه درمانی را از دیگر پروژه های مهم شهرستان رزن دانست و گفت: این پروژه در بیمارستان شهرستان رزن با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان ساخته شده که بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد. /




پایان پیام

  • کد خبر : 201839
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار