خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 07:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بخشایش:

آسفالت جاده اردستان-کاشان در وضعیت نامناسبی قرار دارد/وزیر راه و شهرسازی با اطلاع کامل از وضعیت این جاده تنها نظاره‌گر است

نماینده مردم اردستان در مجلس دوازدهم، ضمن تاکید بر ضرورت بهسازی روکش آسفالت اتوبان کاشان- اردستان- نائین از بی‌توجهی وزیر راه و شهرسازی به مطالبات همشهریان خود در رابطه با وضعیت آسفالت این جاده، انتقاد کرد.

احمد بخشایش اردستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت نامناسب اتوبان کاشان- اردستان- نائین که در صحن مجلس نیز خطاب به وزیر راه و شهرسازی، لزوم بهسازی روکش آسفالت این جاده را متذکر شده بود، گفت: این جاده وضعیت نامطلوبی دارد و لازم است به سرعت در جهت روکش آسفالت و ایمن‌سازی آن به طور جدی اقدام شود. 

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه برغم تذکری که در صحن دادیم و پیگیری‌های مکرری که داشتیم اما تاکنون هیچ پاسخی از سوی وزارت راه و شهرسازی دریافت نکرده‌ایم چراکه آقای بذرپاش تعامل خوبی با نمایندگان ندارد و به هیچ‌وجه پاسخگوی مطالبات مطرح شده نیست.

وی تاکید کرد: نحوه ورود وزارت راه و شهرسازی به مطالبات مطرح شده نشان می‌دهد که وی اطلاعی در مورد آسفالت، ساختمان‌سازی و راه و شهرسازی ندارد و به عنوان وزیر این وزارتخانه در جایگاه صحیحی قرار نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: آقای بذرپاش در حالی نسبت به مطالبات حوزه راه و شهرسازی اردستان بی‌توجه است که خود از همشهریانمان است و قطعا هر زمان که از جاده اردستان-کاشان عبور کرده، دل و روده‌اش بهم پیچیده است بنابراین با آگاهی کامل از مشکل این جاده نسبت به رفع آن اقدامی انجام نداده است./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 380385
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار