خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/16 - 17:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
مقصودی در تشریح جلسه کمیسیون اقتصادی:

«خاندوزی» گزارشی از عملکرد سه سال وزارت اقتصاد ارائه کرد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه این کمیسیون را تشریح کرد.

کمیسیون اقتصادی

فاطمه مقصودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد و امور داریی گفت: وزیر اقتصاد با حضور در جلسه عصر امروز کمیسیون گزارشی درباره شاخص‌های اقتصادی ارائه کرده و توضیحاتی در رابطه با عملکرد سه ساله اخیر وزارت اقتصاد مطرح کردند.

نماینده مردم «بروجرد» با اشاره به حضور رئیس سازمان امور مالیاتی و گمرک در جلسه فوق اظهار کرد: در این جلسه آقای سبحانیان، رئیس امور مالیاتی گزارشی را در رابطه با مباحث کلان مالیاتی ارائه داده و همچنین آقای رضوانی‌فر هم گزارشی در رابطه با اقدامات گمرک ارائه کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مسئولین در این جلسه در رابطه با تسهیل در صدور مجوزهای کسب و گزارشی ارائه دادند. همچنین در این جلسه در رابطه با موانع پیش روی اجرای تبصره ۱۸ مباحثی مطرح شد.

وی تاکید کرد: در جریان این جلسه اعضای کمیسیون سوالاتی را از وزیر اقتصاد و امور دارایی مطرح و پاسخ‌های آن را دریافت کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست انقباضی دولت در زمینه پرداخت اعتبارات مالی و حمایت‌ها از واحدهای تولیدی، بیان کرد: برخی از نمایندگان در رابطه با این مباحث گلایه هایی  را مطرح کردند و اذعان داشتند که ناترازی بانک‌ها در زمینه عدم پرداخت اعتبارات مالی نقش افرین است./

پایان پیام

  • کد خبر : 381799
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار