خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/14 - 12:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کرم‌پور حقیقی در اخطار قانون اساسی:

3 سال است که آبگیری سد هایقر به تعویق می‌افتد

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس در اخطاری ناظر بر اصل 3 قانون اساسی از به تعویق افتادن آبگیری سد هایقر و تضییع حقوق حقابه‌داران منطقه قیر و کارزین انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،کوروش کرم پور حقیقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 14 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر بر اصل 3 قانون اساسی در خصوص اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض گفت: آقای رئیس جمهور 3 سال از اتمام پروژه سد هایقر می‌گذرد اما هنوز نسبت به تملیک زمین های اطراف و آبگیری و اعطای حقوق حقابه‌داران اقدامی نشده است.



 نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا آب مورد نیاز کارخانه کربنات سدیم تأمین نمی‌شود و مشکل اشتغال در منطقه مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد.



وی در ادامه با انتقاد از عدم تخصیص منابع مورد نیاز برای جبران خسارت کشاورزان منطقه قیر، کارزین و فراشبند خاطر نشان کرد: طوفان و تگرگ زندگی کشاورزان را نابود کرده است اما با وجود دستور رئیس جمهور در پرداخت خسارت هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است.



عبدالرضا مصری  رئیس جلسه علنی امروز مجلس پس از صحبت‌های نماینده فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین اظهار داشت: نمایندگان باید توجه کنند بر اساس آیین‌نامه اخطار مربوط به دستور روز جلسه است، وقتی برای اخطار ثبت‌نام می‌کنند نباید تذکر شفاهی ایراد کنند ولی متأسفانه شاهدیم برخی همکاران اخطار ثبت‌نام می‌کنند اما تذکر می‌دهند و این باعث تضییع حق دیگران می‌شود و من به آقای کرم‌پور عرض می‌کنم اخطار ایشان ربطی به دستور نداشت و من آن را وارد نمی‌دانم./




پایان پیام


  • کد خبر : 290642
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار