خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/29 - 17:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون امید مجلس:

"اتحاد و همدلی" راه عبور از مشکلات فعلی کشور است

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات معتقد است که برای عبور از مشکلات فعلی کشور نیازمند یک اتحاد و انسجام از سوی همه آحاد مردم و مسئولان هستیم.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به لزوم ایجاد وحدت در شرایط کنونی برای برون رفت از مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: به نظر من راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور همدلی و با هم ساختن است.



وی در ادامه افزود: در جامعه ما افراد با رویکردهای فکری گوناگون وجود دارند و همچنین اندیشه آنها نسبت به مسائل سیاسی کشور متفاوت است؛ بنابراین نگاه افراد با هم یکسان نیست و اگر بخواهیم از مشکلات موجود در کشور عبور کنیم باید وحدت داخلی را به حد نهایی خود برسانیم.



نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات اظهار کرد: ممکن است که ما الان با همدیگر وحدت داشته باشیم، اما به صورت درصدی و نسبی است که باید ما بتوانیم این درصد را بالا ببریم؛ چراکه هر میزان نسبت وحدت در بین آحاد گوناگون در داخل کشور بیشتر باشد عبوراز مشکلات آسانتر می‌شود.



عضو فراکسیون امید مجلس به همدلی و همراهی مردم در زمان جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: در دوران گذشته به ویژه در زمان جنگ تحمیلی این تجربه را داشتیم که کشور با مشکلات زیادی مواجه بود، اما چون مردم همدل و برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کردند از  سختی‌های آن دوران جنگ عبور کردیم.



عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در ادامه افزود: ما باید به افکار و عقاید یکدیگر احترام بگذاریم  و نسبت به موضوع اصلی کشور که همدلی بوده هم قسم باشیم تا بتوانیم این موضوعات و مشکلات را با یک نگاه تعاملی روبه جلو ببریم؛ مطمئنا اگر همه نسبت به مسائل کشور به این شکل عمل کنند، بسیاری از مشکلاتمان خود به خود حل می‌شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 294332
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار