خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/18 - 15:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی با جبلی مطرح کرد:

بررسی ظرفیت‌های صدا و سیما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور  اعضای کمیسیون متبوعش در سازمان صداو سیما خبر داد و گفت: در بخش‌های مختلف این سازمان از حوزه معاونت فنی گرفته تا حوزه صدا و سیما برنامه‌های خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تشریح کردند.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست روز(دوشنبه 18 دیماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اعضای کمیسیون فرهنگی نشست مشترکی با رئیس و معاونان سازمان صدا و سیما داشتند، در ابتدای این جلسه جبلی رئیس سازمان صداو سیما گزارشی از عملکرد رسانه ملی در طی ماه‌‌های اخیر ارائه دادند .

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه کم و کاستی‌های سازمان صدا و سیما مطرح شد، اظهار داشت: در این نشست مشترک از عملکرد مجلس یازدهم به ویژه کمیسیون فرهنگی برای تقویت اعتبارات بودجه‌ای تقدیر و قدردانی شد.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس یازدهم در ادامه تاکید کرد: در این نشست برنامه‌های صداو سیما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و در بخش‌های مختلف این سازمان از حوزه معاونت فنی گرفته تا حوزه صدا و سیما برنامه‌های خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تشریح کردند.

وی با بیان اینکه مشکلات اعتباراتی مانع از ایجاد شبکه‌های ارتباطی در حوزه‌های انتخاباتی در شهرستان‌ها می‌شود، اظهار داشت: طی دوره انتخابات در کنار ظرفیت صدا می‌توان از فرصت پلتفرم‌ها برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کرد، در پایان نشست اعضای کمیسیون سئوالات و پیشنهادات خود  درخصوص عملکرد سازمان صدا و سیما و حضور حداکثری مردم در انتخابات ارائه دادند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 374282
شهرام نامور
خبرنگار

شهرام نامور

آخرین اخبار