خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/24 - 09:40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیلی:

آغاز به کار ششمین شعبه شرکت سهامی صنایع شیر ایران در گرمی اردبیل/ پروژه آبرسانی موران به اتمام رسید

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ششمین شعبه شرکت سهامی صنایع شیر ایران در گرمی اردبیل آغاز به کار کرد، گفت: این شرکت صنعتی هم به جهت دامداری و هم در راستای اشتغالزایی برای شهرستان مفید خواهد بود امیدواریم منشا خیر و برکت برای اهالی استان باشد.

ولی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه، گفت: موران در شهرستان اردبیل یکی از مناطق محروم است که از داشتن آب آشامیدنی نیز محروم بود با پیگیری‌های صورت گرفته و اختصاص اعتباری که از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و همکاری سپاه آبرسانی به این منطقه با موفقیت انجام پذیرفت و در حال حاضر رو به اتمام است.



نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جهاد آبرسانی طرحی با هدف آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در حال اجراست، افزود: با پیش‌بینی و تلاش که می‌شود تا چند ماه آینده شاخص برخورداری از آب شرب روستایی به ویژه منطقه موران به سرانجام برسد.



وی با بیان اینکه ششمین شعبه شرکت سهامی صنایع شیر ایران در گرمی اردبیل آغاز به کار کرد، اظهار داشت: این شرکت صنعتی هم به جهت دامداری و هم در راستای اشتغالزایی برای شهرستان مفید خواهد بود امیدواریم منشا خیر و برکت برای اهالی استان باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374574
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار