خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/23 - 13:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
جوکار:

فقدان ثبات رفتاری ترامپ، ساختار حاکمیت ایالات متحده را زیر سوال برد

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس گفت: ترامپ موجب شد ساختار حاکمیت ایالات متحده زیر سوال برود و زمینه ساز ایجاد آنارشیزم در آمریکا شد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص استیضاح رییس جمهور آمریکا از سوی نمایندگان این کشور، گفت: ترامپ موجب شد ساختار حاکمیت ایالات متحده زیر سوال برود.



نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ترامپ سبب آنارشیزم در آمریکا شد، به طوری که امروزه سیاستمداران این کشور دچار چالش های شدیدی هستند.



وی ادامه داد: در واقع رییس جمهور فعلی ایالات متحده به هیچ عنوان الفبای سیاسی در عرصه بین الملل و حتی سیاست داخلی کشورش را نمی داند که این مهم موجب شد کنگره آمریکا توسط هواداران وی مورد حمله و هجمه قرار بگیرد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: فقدان ثبات رییس جمهور آمریکا به معضلی برای این کشور تبدیل شد لذا شاهد واکنش سختگیرانه سیستم حکومت این کشور علیه وی هستیم.



رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس مشاهده می شود که موضوع استیضاح ترامپ دردستور کار برخی نمایندگان این کشور قرار دارد زیرا آنها می خواهند وی را کنترل کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 312022
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار