خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/14 - 13:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

کمیسیون امنیت ملی پیگیر تنظیم بیانیه‌ای در راستای تقدیر از پرتاب ماهواره نظامی نور

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیته امنیتی کمیسیون بیانیه‌ای در راستای تقدیر از ساخت و پرتاب ماهواره نظامی نور تنظیم می‌کند و در صورت امکان در صحن علنی هم قرائت می‌شود.

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در توضیح  نشست امروز (یکشنبه14 اردیبهشت ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان نسبت به مرور اخبار سیاسی و امنیتی پرداختند و هر کدام نظرات خود را پیرامون اخبار مطرح، ارایه کردند.



نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مقرر شد کمیسیون امنیت ملی بیانیه‌ای در راستای تقدیر از ساخت و پرتاب ماهواره نظامی نور تنظیم کند. کمیته امنیتی کمیسیون این موضوع را پیگیری می‌کند.



وی افزود: در صورت امکان قرائت این بیانیه در صحن، نامه‌ تقدیر از سپاه پاسداران به جهت پرتاب ماهواره نظامی نور تنظیم وضمن موافقت نمایندگان توسط هیات رئیسه مجلس قرائت خواهد شد.



بررسی وضعیت پروفسور عسگری در زندان آمریکا با حضور مسئولان



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست فردای کمیسیون، گفت: کمیسیون فردا (دوشنبه 15 اردیبهشت ماه) نشستی با حضور نمایندگانی از وزارت خارجه، اطلاعات، سپاه پاسداران و سایر مسئولان در ارتباط با وضعیت پروفسور عسگری  دانشمند ایرانی که در آمریکا زندانی است و به بیماری کرونا مبتلا شده، خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 297346
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار