خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 13:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با معاون وزیر بهداشت؛ پیگیری جهت اختصاص امکانات پزشکی برای مراکز درمانی رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: در روزهای اخیر نیز با معاونت توسعه منابع انسانی وزارت بهداشت هم در خصوص رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شده و مقرر گردید امکانات پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه اختصاص یابد همچنین برای کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی هم صحبت هایی شد که در این رابطه هم قول مساعد داده شده است.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با همراهی مسئولین محلی با حضور در اداره کل نوسازی استان خوزستان ، مشکلات دو شهرستان رامهرمز و رامشیر را بصورت تخصصی بررسی نمودیم و با همکاری خوب مدیر کل استان برخی مشکلات را با هم افزایی مرتفع نمودیم؛ همچنین با همت و نگاه مثبت مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت نفت، کارهای عمرانی ماندگاری در روستاهای حوزه انتخابیه صورت گرفت.



متینیان با اشاره به آسفالت بالغ بر ۲۰۰ روستا از ۳۰۸ روستای حوزه انتخابیه توسط بنیاد مسکن با اهداء قیر رایگان و اعتبارات نفتی در این دوره مجلس شورای افزود: پیشرفت این پروژه ها در تاریخ حوزه انتخابیه کم نظیر و در برخی مواقع بی نظیر بوده است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: در روزهای اخیر نیز با معاونت توسعه منابع انسانی وزارت بهداشت هم در خصوص رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شده و مقرر گردید امکانات پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه اختصاص یابد همچنین برای کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی هم صحبت هایی شد که در این رابطه هم قول مساعد داده شده است.



وی عنوان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور داشتم که در این نشست پیرامون اختصاص قیر و تامین تجهیزات برای شهرداری ها و دهیاری های حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد و قرار بر این شده است تا اقدامات لازم را انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 375601
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار