خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/16 - 11:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

پیروزى بزرگ ملت ‎ایران جز با زنده شدن روح جهاد و شهادت به دست نمی‌آمد

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در توئیتی به نقش مجاهدت و شهادت جوانان پاک و نورانی مکتب انقلاب،در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوادث اخیر اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:



‏هرگاه و هرجا که از پیروزى‌ها و دستاوردهای ‎انقلاب اسلامی یاد و نامى آورده می‌شود، در کنار نقش مهم رهبری و ‎مردم که با اقبال به جبهه حق در برهه‌های مختلف این تاریخ پرافتخار ایستادگی کردند.چهره ماندگار شهدا و نقش خونین ‎شهادت،در برابر چشم‌ها پدیدار می‌گردد.

 

‏باید بدانیم که پیروزى بزرگ ملت ‎ایران که مسیر تاریخ را نه‌ تنها در میهن ما، بلکه در همه جهان عوض کرد، جز با زنده شدن روح جهاد و شهادت به دست نمی‌آمد.از آن روز تا امروز نیز که ۴۴ سال از دفاع ‎ آزادی،استقلال و مقاومت ملت قهرمان ما می‌گذرد،به برکت جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌ها است.



‏امسال درحالی ‎دهه فجر را به جشن نشستیم که طی ماه‌های اخیر،جوانان پاک و نورانی از مکتب انقلاب،با مجاهدت خود تمام طراحی‌های دشمنان را با شکست محاسباتی روبرو کردند و امام عزیز که خود سلسله جنبان کاروان شهادت بود، امروز میزبان فرزندانی است که او را ندیده شیفته و دلباخته راهش شدند.



 



 

  • کد خبر : 356669
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار