خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/02 - 12:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

مدعیان ورود یکهزار متقلب در آزمون سراسری،فقط مستندات سه نفر از آنها را منتشر کنند

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در توئیتی به حضور خود در برنامه "‎جهان آرا "با موضوع ادعایی ورود ۱۰۰۰ دانشجوی متقلب در کنکور سراسری به دانشگاه، اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران ،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:



در برنامه تلویزیونی ‎جهان آرا درباره ادعایی مبنی بر ورود ۱۰۰۰ دانشجوی متقلب در ‎کنکور سراسری به دانشگاه، با اشاره به طرح شکایت جمعی از دانشجویان در سال ۱۴۰۰ از سازمان سنجش در ‎کمیسیون اصل نود مجلس که برای آزمون مجدد دعوت شده بودند، به این شائبه پاسخ داده شد.



 











حضور علی خضریان در برنامه جهان آرا


 



‏در شهریور ۱۴۰۱ بر اساس اختلافی که با سازمان سنجش رخ داد،استفساریه‌ای در خصوص اینکه واژه ‎داوطلب در ماده ۱۱، شامل افراد پذیرفته شده نهایی در دانشگاه‌ها نمی‌شود به تصویب ‎مجلس و تأیید شورای نگهبان رسید. که البته مانعی برای برخورد با متقلبان به استناد ماده ۱۰  قانون ایجاد نمی‌شود. 



‏کسانی که مدعی ورود ۱۰۰۰ متقلب در آزمون سراسری به دانشگاه‌ها شدند، تنها مستندات سه نفر آنها را منتشر کنند تا ادعایشان قابل بررسی شود. اینکه ‎روزنامه سازندگی و برخی رسانه‌های این جریان بصورت غیرمستند و برای موج سواری ‎تیتر دروغ زدند، اثبات این است که یک پروژه سیاسی کلید خورده بود.



 



 

  • کد خبر : 365609
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار