خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/10 - 10:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان:

فتنه‌گران پس از انتخابات پرشور ۸۸ فرصت ‎مشارکت سیاسی را به تهدید تبدیل کردند

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درتوئیتی به حضور خود در برنامه تلویزیونی صبحانه ایرانی با موضوع حماسه ‎ نهم دی و ویژگی‌های فتنه ۸۸ ،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درتوئیتی نوشت:  



‏در برنامه تلویزیونی صبحانه ایرانی، همزمان با سالروز حماسه ‎ نهم دی، ویژگی‌های فتنه ۸۸ که منجر به ایجاد شرایط و وضعیتی برای جامعه گردید تا قدرت تشخیص حق از باطل برای بخش‌هایی از آن تضعیف شود و یا بر اثر غلبه ابهامات و تردیدها، محیط اجتماعی توان تشخیص خود را از دست بدهد، تشریح شد.











خضریان


 



‏درکنار تدابیر عالی ‎رهبر انقلاب و نقش تاریخی ‎مردم در طول ۸ ماه اغتشاشات پس از انتخابات که منجر به جبران خلأ خواص سقوط کرده در هدایت اجتماعی شد؛ رخداد عظیم ۹ دی ابعادی بسیار فراتر از اراده‌های سیاسی داشت که برآمده از نیروی تاریخی عاشورا توانست موجب خنثی‌سازی این ‎فتنه عمیق شد. 



‏نباید فراموش کرد که فتنه‌گران با اغتشاشات پس از انتخابات پرشور سال ۱۳۸۸، فرصت ‎ مشارکت سیاسی را به تهدید تبدیل کردند و زمینه‌ساز موج تبلیغاتی رسانه‌های دشمن علیه ایران شدند که در نهایت منجر به وضع تحریم‌های متعددی شد که آثار و تبعات آن همچنان گریبان‌گیر کشور است./



پایان پیام

  • کد خبر : 373718
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار