خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 15:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
صفری ملک میان مطرح کرد:

کلنگ‌زنی 3خانه کشتی در املش و رودسر/تامین 4/5میلیارد اعتبارات برای تکمیل استودیوم فوتبال ساحلی در این منطقه

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس، از کلنگ‌زنی 3خانه کشتی و تامین 4/5میلیارد اعتبارات برای تکمیل استودیوم فوتبال ساحلی در این منطقه که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد به عنوان اتفاقات خوبی که در حوزه ورزش حوزه انتخابیه‌اش افتاده است، یاد کرد.

محمدصفری ملک میان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان اقدامات انجام شده در حوزه ورزش حوزه انتخابیه خود، گفت: در حوزه ورزش این منطقه اتفاقات خوبی افتاده است کما اینکه چمن مصنوعی شهرستان املش تکمیل شد و چمن مصنوعی رحیم‌آباد به مرحله بهره‌برداری رسیده است.



نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: استودیوم فوتبال ساحلی با تخصیص چهار و نیم میلیارد تومان اعتبارات به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است و به زودی از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان هم حدود 3 سالن ورزشی خانه کشتی را در این منطقه کلنگ‌زنی خواهیم کرد تا با توجه به تخصیص بالایی که این ردیف اعتباری دارد بتوانیم هر چه سریعتر این پروژه‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و در اختیار ورزشکارانمان قرار دهیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: شهرستان‌های املش و رودسر یک ظرفیت بسیار بالایی در دو رشته کشتی و رزمی دارند و50 درصد اعزامی‌های استان گیلان هم از این دو شهرستان هستند و با توجه به نبود زیرساخت کافی و مناسب برای ورزشکاران فعال در این دو رشته، تلاش‌هایی در این زمینه داشتیم که منتج به نتایج خوبی شد.



عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون ساخت 3 سالن ورزشی در دستورکار قرار گرفته و تامین اعتبار شده است و به زودی 2 سالن دیگر هم به این مجموعه اضافه خواهیم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374011
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار