خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/23 - 12:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

بلاتکلیفی مراجعین صدور مجوزها در دو وزراتخانه صمت و میراث فرهنگی

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در توئیتی به بررسی موضوع ترک فعل برخی دستگاه ها در اتصال به درگاه ملی صدور مجوزها، اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:



‏در نشست کمیسیون اصل نود که با حضور جناب سید احسان خاندوزی به منظور بررسی اقدامات ‎وزارت اقتصاد در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای ‎کسب وکار برگزار شد، ضمن دریافت گزارشی از اقدامات انجام شده و صدور ۴۴۰۰ مجوز از طریق سامانه الکترونیکی، پیرامون ترک فعل برخی دستگاه‌ها تصمیم‌گیری شد.  

‏براساس گزارش اعلامی دستگاه‌هایی که شرایط صدور مجوزهایشان مصوب شده، اما هنوز به طور کامل به ‎درگاه ملی متصل نشدند، شامل قوه قضائیه، وزارت کشور، سازمان اداری و استخدامی، جامعه حسابداران و نظام روانشناسی است که کمیسیون اصل نود قطعاً از ابزار نظارتی خود برای این موضوع استفاده می‌کند.



‏ضمن اینکه ‎وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ‎وزارت صمت نیز دو دستگاهی هستند که در عین اتصال به درگاه ملی صدور مجوزها با حجم چندهزار نفره از مراجعین روبرو هستند که از سوی این دو دستگاه بلاتکلیف ماندند. لذا در این خصوص نیز مقرر شد تا کمیسیون اصل نود ورود جدی کند.



 



 

  • کد خبر : 357043
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار