خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 16:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سعیدی خبر داد:

کلنگ‌زنی پروژه احداث بیمارستان 160 تخت‌خوابی در چابهار با حضور مدیرعامل تامین اجتماعی

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس، از کلنگ‌زنی پروژه احداث بیمارستان 160 تخت‌خوابی در چابهار با حضور مدیرعامل تامین اجتماعی  خبر داد و این اقدام را بخشی از سلسله اقدامات دولت در راستای ارتقای سطح سلامت این منطقه دانست.

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به حوزه انتخابیه‌اش، گفت: اتفاقی بزرگی که در حوزه انتخابیه افتاد حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این منطقه و کلنگ‌زنی بیمارستان 160 تخت خوابی تامین اجتماعی در چابهار بود.



نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه جمع کثیری از بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را در این منطقه داریم ضمن اینکه ظرفیت‌های حوزه درمان ما نیز بسیار پایین است، ارائه خدمات مطلوب به اغلب این بیمه‌شدگان امکانپذیر نیست.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: شاخص تخت بیمارستانی در کشور (۱/۸) است و این در حالی است که در ۶ شهرستان سواحل مکران کمتر از چهار دهم است.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: عزم جدی دولت در سال‌های اخیر برای ارتقای سطح سلامت مردم چابهار با اجرا و تکمیل پروژه‌های بهداشتی درمانی اعم از تاسیس دانشکده علوم پزشکی ستودنی قابل تقدیر است که در این راستا هفته گذشته نیز شاهد حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در چابهار و کلنگ‌زنی برای احداث این بیمارستان بودیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374176
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار