خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 11:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

«یحیی سنوار» به عنوان نمادی از عقل سیاسی و مبارزاتی درمیان ملت‌های منطقه شناخته می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی از انتخاب "یحیى سنوار"به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس نوشت.

 به گزارش  خبرگزاری خانه ملت  علی خضریان  نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس وعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی نوشت:

انتخاب یحیى سنوار از شخصیت‌های اصلی و کاریزما در عملیات طوفان الاقصی بوده که همچنان در قلب غزه حضور دارد، در کوتاه‌ترین زمان پس از ترور ناجوانمردانه شهید ‎اسماعیل هنیه نشان داد که این جنایات خللی در مسیر مبارزه جبهه مقاومت برای آزادی قدس شریف ایجاد نخواهد کرد. 

‏انتخاب سنوار پیام‌های واضحی در خصوص قدرت مقاومت برای هماهنگ کردن خود با تغییر شرایط به دور از تأثیرگذاری بر خطوط درگیری دارد و در عمل ثابت کرد مقاومت به یک سیستم نهادی گسترده، پویا و با کفایت تبدیل شده و دشمن فرصت ضربه زدن به این سیستم را از طریق درپیش گرفتن ‎ سیاست ترور ندارد.

‏یحیی سنوار به عنوان نمادی از عقل سیاسی و مبارزاتی در میان ملت ‎ فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه شناخته می‌شود و انتخاب او همزمان با وجود ترس صهیونیست‌ها از پاسخ قاطعانه ایران در خونخواهی شهید هنیه، به بزرگ‌ترین کابوس رژیم صهیونیستی در هسته مرکزی دولت نتانیاهو تبدیل شده است.

  • کد خبر : 382029
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار