خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/11 - 09:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی

«مرجان تیموری»پیام‌آور فرهنگ غنی و اصیل ایرانی اسلامی در سطح جهانی

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در پیام هایی موفقیت های بانوان ایرانی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،پیمان فلسفی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پیامی از "مرجان تیموری"، داور پاراتکواندو در پارالمپیک پاریس قدردانی کرد.متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

داور گرانقدر پاراتکواندو در پارالمپیک پاریس،سرکارخانم مرجان تیموری
با کمال افتخار و احترام، از شما به‌خاطر حضور در عرصه بین‌المللی به‌ عنوان داور پاراتکواندو در پارالمپیک پاریس و حفظ ارزش‌های اسلامی و رعایت حجاب در این رویداد بزرگ، صمیمانه تشکر می‌کنم.

شما با این اقدام شایسته، نه‌ تنها نماینده‌ای شایسته برای کشور عزیزمان ایران، بلکه پیام‌آور فرهنگ غنی و اصیل ایرانی اسلامی در سطح جهانی شدید. به‌راستی که شما با اراده و عزم خود، نشان دادید که می‌توان در عرصه‌های جهانی با افتخار و پایبندی به اصول، درخشید.
با آرزوی توفیقات روزافزون سرکارعالی و پایداری در الهام‌بخشی به نسل‌های آینده

همچنین نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیامی به قهرمانان پارالمپیک موفقیت آنان را تبریک گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

با کمال افتخار و شادی، موفقیت‌های درخشان را به فرزندان پرتوان ایرانی، ساره جوانمردی گرانقدر به خاطر کسب مدال طلای تیراندازی، زهرا رحیمی گرامی به جهت مدال نقره در پاراتکواندو، پرستو حبیبی بزرگوار به خاطر مدال نقره در پرتاب دیسک و ظفر ذاکر محترم به خاطر مدال نقره در پرتاب وزنه و به ملت شریف کشورمان، تبریک و شادباش عرض می نمایم.

این دستاوردهای ارزشمند نه تنها نشانه‌ای از افتخار برای شما و خانواده‌تان است، بلکه افتخار بزرگ برای کشور عزیزمان، نور امید و غرور در دل همه ایرانیان و نمایانگر عزم و اراده‌ای که هیچ مرزی نمی‌شناسد،است.به یقین الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهید بود.
امیدوارم در روزهای آینده نیز پیروزی‌های بیشتری همراه شما باشد و همچنان در مسیر افتخارآفرینی گام بردارید.


  • کد خبر : 382938
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار