خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/01 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس

عجله‌ای در بررسی پرونده ویلموتس نداریم

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس تصریح کرد: این پرونده در حال حاضر در کمیته فرهنگی و اجتماعی در حال بررسی حقوقی است و پس از رسیدن به یک رأی متقن و دقیق نهایی خواهد شد.

سیدنظام الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت درباره جمع‌بندی پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی و تخلفات احتمالی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در کمیسیون اصل 90، اظهار کرد: در رابطه با این پرونده، کمیسیون دو نشست چندین ساعته تخصصی با اعضای هیأت رئیسه سابق و فعلی فدراسیون فوتبال برگزار کرد و همچنین گزارشاتی از دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی اخذ و جلسه‌ای هم با این عزیزان برگزار شد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حاصل جمع‌بندی این جلسات به کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل نودم مجلس ارجاع شد تا در این رابطه به یک جمع‌بندی مشخص و دقیق دست یابیم.











سید نظام الدین موسوی


 



موسوی با تأکید بر اینکه بنابراین در رابطه با این پرونده باید به یک موضع متقن و دقیق برسیم تا بتوانیم آن را نهایی و رسانه‌ای کنیم، اضافه کرد: موضع و رأی صادره از کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی روی فضای ورزشی و فوتبال ما اثرگذار خواهد بود و بر همین مبنا در بررسی این پرونده به هیچ عنوان تعجیل نخواهیم کرد.



عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رأی صادره از جانب کمیسیون اصل 90 مبتنی بر انصاف و عدالت خواهد بود، گفت: این پرونده در حال حاضر زیر نظر کارشناسان حقوقی ذیل کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون در حال بررسی است که نهایتا راهی صحن کمیسیون اصل 90 و صحن علنی مجلس می‌شود. به همین دلیل تاریخ دقیقی از ارائه گزارش کمیسیون به صحن نمی‌توان ارائه کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 308496
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار