خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/04 - 09:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
گیلانی مطرح کرد

سالروز حماسه فتح خرمشهر؛ برگی مهم از تاریخ بلند مقاومت ملت ایران

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس ضمن گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر، این مهم را فرصت مغتنمی برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سهراب گیلانی نماینده و منتخب مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، این حماسه ملی  را گرامی داشت. متن این پیام به شرح ذیل است:



بسمه تعالی



تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.



سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.



بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود. 



دیروز اگر با مقاومت و ایثار و اتکا به جوانان برومند ایران عزیز توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم ، امروز هم می توانیم با الگو قراردادن فرهنگ هشت سال دفاع مقدس بر مشکلات اقتصادی فائق آییم و پیشرفت میهن اسلامی مان را رقم زنیم.



اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در سایه رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.



سهراب گیلانی



نماینده و منتخب مردم شوشتر و گتوند/



پایان پیام

  • کد خبر : 298191
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار