خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/03 - 16:03
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
مظلومی خبر داد

پیگیر رفع مشکلات بهداشت و درمان بهبهان/ افتتاح بیمارستان های سردشت زیدون و تشان در آینده ای نزدیک

نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: برای رفع مشکلات مراکز بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اقداماتی صورت گرفت و البته موافقت هایی نیز از سوی وزارت مربوطه اخذ شد.

محمد طلا مظلومی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با همکاری و تلاش های متعدد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان و با همراهی مجمع خیرین سلامت شهرستان و پس از برگزاری جلسات متعدد در سطح این وزارتخانه و ارائه مستندات لازم، موافقت اصولی بیمارستان های ۳۲ تختخوابی زیدون و تشان اخذ شد.



وی افزود: بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی سردشت زیدون و تشان با همراهی مجمع خیرین سلامت شهرستان بهبهان به صورت مشارکتی در حال ساخت و تکمیل بوده، بیمارستان سردشت زیدون به جمعیتی   ۱۵۰۰۰ نفری و بیمارستان تشان نیز به جمعیتی  ۱۰۰۰۰ نفری ارائه خدمات مطلوب خواهد داد و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.



نماینده مردم بهبهان در مجلس بیان کرد: رفع مشکلات بهداشت و درمان مردم حوزه انتخابیه از دغدغه های اصلی اینجانب است و با بهره برداری از این دو بیمارستان شاهد تجهیزات پیشرفته، حضور پزشکان متخصص و رفع دغدغه های بهداشتی و درمانی مردم این مناطق خواهیم بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 355910
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار