خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/15 - 18:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در گفت‌وگو با خانه ملت مطرح شد؛

تقدیر رحیم زارع از فدارسیون فوتبال به دلیل حمایت از ناظم‌الشریعه

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس از حمایت فدراسیون فوتبال از ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با وجود حذف از مرحله حذفی جام جهانی فوتسال تقدیر کرد و گفت: هیچکس به اندازه ناظم‌الشریعه برای فوتسال ایران افتخارآفرینی نکرده و ما باید از سرمایه‌های ملی خود حمایت کنیم.

رحیم زارع  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در پاسخ به انتقادهای وارده به سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، عنوان کرد: آقای ناظم‌الشریعه از سال 2015 تاکنون که مسئولیت تیم ملی را به عهده داشته است، سه مرتبه با تیم ملی به قهرمانی آسیا، یک مرتبه سوم جهان و در آخرین جام جهانی نیز جز 8 تیم برتر بودند.



نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان  در مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی که مدعی بوده و خیل انتقادات را روانه مربی تیم ملی فوتسال می‌کنند، فقط یکبار تیم را در زمره 8 تیم برتر جهان قرار دادند.



وی با بیان اینکه ناظم‌الشریعه یک مربی با دانش، سختکوش، جوان و اخلاق مدار است، ادامه داد: لازم است از فدراسیون فوتبال که حمایت خود را از ناظم‌الشریعه اعلام کرد، تقدیر کنیم چراکه ما باید از سرمایه‌های اجتماعی خود حمایت کرده و آنان را ارج نهیم.



رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس  با یادآوری اینکه عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز از نزدیک شاهد زحمات ناظم‌الشریعه بوده است، گفت: هیچکس در تاریخ فوتسال ایران نتوانسته اینگونه برای ایران افتخارآفرینی کند ولی هیچکس در موفقیت‌ها از او حمایت نکرد و تنها یکبار با باخت آن هم در میان 8 تیم انواع نقدهای غیرسازنده را روانه می‌کنند که این مسئله به دور از انصاف است./



پایان پیام

  • کد خبر : 328422
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار