خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/01/11 - 10:56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سالک با تبریک میلاد حضرت علی(ع):

امیرالمومنین (ع) همواره همراه رسول خدا(ص) بود/ این مسیر حق است

نایب رییس فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به خطبه ای از امیرالمومنین (ع) مبنی بر اینکه ما با رسول خدا بودیم، تصریح کرد: این مسیر، حق است.

احمد سالک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین(ع) درخصوص ضرورت استفاده از آموزه های اخلاقی حضرت علی (ع) درشرایط فعلی، گفت: اگر خط حرکتی انبیاء الهی از آدم تا خاتم مورد بررسی قرار گیرد، تمامی انبیاء برای تحقق عدالت و اجرای آن در جامعه تلاش کردند؛ در حقیقت یک صراط مستقیمی در مسیر انبیاء و اولیاء الهی درخصوص عدالت بوده و هست.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، افزود: این موضوع امروزه نیز در غیبت کبرای حضرت مهدی (عج) برای حکومت و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد؛ یعنی تحقق عدالت، رشد فرهنگ عدالت در جامعه، مقابله با هرگونه بی عدالتی و تبعیض و تجاوز به حقوق انسان ها مسئله مهمی در روی زمین است؛ بنابراین برای اجرایی کردن عدالت باید مبارزه سخت و سنگینی را آغاز کرد.



وی تصریح کرد: نبرد بین حق و باطل درجهت تحقق عدالت است، حامیان حق درسراسر جهان درطول تاریخ به دنبال این موضوع بسیار مهم بوده و باطل درمقابل جریان عدالت خواهی صف آرایی کرده است؛ البته درحال حاضر نیز سران استکبار جهانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آن در منطقه به دنبال مقابله با اجرای عدالت هستند؛ این کشورها غاصب حقوق بشر بوده و با تجاوز و جنایات درسراسرکشور با عدالت مبارزه می کنند.



سالک با بیان اینکه کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن توسط عربستان با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی حکایت مبارزه با عدالت است، گفت: فشار آل خلیفه برمردم مسلمان شیعه بحرین نیز همین مسئله است، همچنین ساختاری که برداعش و عملیاتی که درطول جریانات گذشته به وجود آمده درجهت تجاوزات جهانی است، اما مقابل آنها قدرتی به نام حق با محوریت جمهوری اسلامی ایران با هدایت و تدبیر مقام معظم رهبری وجود دارد.



این نماینده مردم درمجلس دهم، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال تحقق عدالت است، افزود: این موضوع عملیاتی نخواهد شد مگر اینکه مسئولان عامل به عدالت درزندگی شخصی و خصوصی خود باشند.



نایب رییس فراکسیون روحانیت مجلس، تصریح کرد: امیرالمومنین (ع) درخطبه ای از نهج البلاغه تاکید می کند که ما با رسول خدا بودیم، در شرایط سختی که همه خویشاوندان درمحاصره جنگ و خونریزی بودند؛ بنابراین ملت ایران هم درتمامی شرایط ها پشتیبان رهبری و ولایت فقیه بوده است؛ بنابراین این مسیر حق خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 237723
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار