خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/23 - 14:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از شهرکرد مطرح شد:

از تجلیل منتخبین جشنواره فانوس تا ضرورت حمایت از تولید چادرمشکی

در ادامه سفر دو روز اعضای کمیسیون فرهنگی به استان چهارمحال و بختیاری از تنها کارخانه تولید چادر مشکی کشور بازدید به عمل آمد و ضرورت تولید ۱۰۰ میلیون متر مکعب چادر مشکی در دستور کار قرار گرفت.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص  ادامه سفر دو روز اعضای کمیسیون فرهنگی به استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز رییس به همراه اعضای کمیسیون از حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی بازدید داشتند و پای درد و  دل و خواسته های هیئت های مذهبی و فعالان دینی نشستند.



نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان افزود: در ادامه اعضای کمیسیون فرهنگی بازدیدی از کارخانه حجاب شهرکرد داشتند، این کارخانه به عنوان تنها کارخانه تولید چادر مشکی کشور نیازمند توجه به  توسعه و تولید است، با توجه به اینکه نیاز کشور به تولید ۱۰۰ میلیون متر مکعب چادر مشکی در نظر گرفته شده ضرورت تولید چادر مشکی در دستور کار قرار گرفت و اعضای کمیسیون از نزدیک شاهد فعالیت‌های تولید و رفع این نیاز فرهنگی کشور قرار گرفتند.



وی تاکید کرد: در ادامه رییس کمیسیون به همراه برخی از نمایندگان در جشنواره استانی فانوس که برای تجلیل از برگزیدگان فرهنگی و هنری و  فعالان عرصه دفاع مقدس بود، شرکت کردند.



راستینه در پایان خاطر نشان کرد: برخی از نمایندگان با حضور در شهرستان های لردگان و فارسان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفته‌اند و همچنین با حضور در بخش‌های مختلف شهرستان شهرکرد از جمله بخش فاران وضعیت نیازهای فرهنگی و شاخص‌های توسعه فرهنگی مورد ارزیابی قرار دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 329016
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار