خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/16 - 14:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
یزدی‌خواه خبر داد

اختصاص 18 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها و تجهیز مدارس شهرستان ری

عضو مجمع نمایندگان استان تهران از اختصاص 18 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها و تجهیز مدارس شهرستان ری خبر داد.

سیدعلی یزدی خواه در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت عنوان کرد: در راستای بررسی موضوعات آموزش و پرورش و چالش‌های پیش رو پیشنهاد شد که نشستی مشترک در این رابطه برگزار شود که نشست مشترک شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ شهرری، در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست دغدغه فرهنگیان مطرح و در خصوص آن‌ها بحث و تبادل نظر شد.



وی ادامه داد: قانون رتبه بندی معلمان، لزوم نوسازی و تجهیز مدارس، آسیب های اجتماعی، طرح امین، مستند سازی املاک، سرویس معلمان، کمبود معاونین پرورشی و مربی های تربیتی، نیروهای خدماتی و سرایداری مدارس و ... از جمله مواردی بود که توسط معاونین آموزش و پرورش هر دو منطقه مطرح شد و نسبت به حل این مشکلات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.



 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در این نشست با اشاره به کمبود سرانه‌های آموزشی و مشکلات مالی این وزارتخانه، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از برنامه و بودجه استان، مبلغ ۱۳ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های احداث مدارس و مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت تجهیز مدارس شهرستان ری اختصاص یافته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 374091
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار