خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/05 - 15:51
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
ایزدپناه در حاشیه نمایشگاه عکس افشای حقوق بشر آمریکایی:

آمریکایی‌ها هیچ وقت درک درستی از ملت ایران، آرمان‌ها و اهدافشان نداشتند

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس یازدهم  با تاکید بر اینکه با جنایت‌هایی که آمریکا در ایران و جهان داشته، دم از حقوق بشر زدن پولتیکی بیش نیست، گفت: آمریکا با تشکیل گروهک منافقان کور دل در روزهای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در اندیشه تسخیر ایران بود، آنها هیچگاه درک درستی از ملت ایران، آرمان‌ها و اهدافشان نداشتند.

عبدالله ایزدپناه در حاشیه بازدید از نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: تاریخ روایتگر جنایت‌های آمریکا نسبت به بشر است، هر کدام از این جنایت‌ها را  در سرنوشت بسیاری از کشورهای جهان به وضوح می‌توان دید، تروریست پروری این ابرقدرت جهانی ضربات سنگینی به کشورهای مختلف وارد کرده است.



ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مستعمره آمریکا بوده است



نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مستعمره آمریکا بوده است، افزود: حکومت ایران قبل از پیروزی انقلاب در سال57 وابسته به آمریکا بوده است جنایاتی که رژیم شاهنشاهی بر مردم اعمال داشته، قابل فراموشی نیست؛ بعد از پیروزی انقلاب هم از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تا جاسوسی علیه جمهوری اسلامی از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تا ۱۳ آبان ۱۳۵۸ درسفارت آمریکا در ایران، حمله نظامی به طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹، طراحی و سازماندهی کودتای نوژه در تیر ۱۳۵۹حمله به سکوهای نفتی ایران در سال ۱۳۶۶ و ... نمونه‌ای از جنایات این رژیم خود کامه علیه ایرا ن اسلامی بوده است .



آمریکا با تشکیل گروهک منافقان کور دل، کورکورانه عمل کرد



وی ادامه داد: آمریکا با تشکیل گروهک منافقان کور دل در روزهای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در اندیشه تسخیر ایران بود، آنها هیچگاه درک درستی از ملت ایران، آرمان‌ها و اهدافشان نداشتند، شهیدان بزرگی همچون بهشتی، مطهری، رجایی، باهنر و ده‌ها نفر از سران کشورها  را ترور کرده‌اند که گوشه‌ای از جنایات آمریکا علیه ایران بوده است.



ایزدپناه مطرح کرد: با جنایت‌هایی که آمریکا در ایران و جهان داشته دم از حقوق بشر زدن پولتیکی بیش نیست، آمریکا با شعار حقوق بشری خود می‌خواهد حاکمیت خود را بر جهان اعمال کند اما این سوال را باید پرسید منظور از حقوق بشر همان پرورش گروه داعش است که به بدترین شکل ممکن به نام اسلام دست به جنایت می‌زند؟











ایزدپناه


عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی که در پارلمان ایران برگزار شده تنها گوشه‌ای از جنایت این ابرقدرت جهانی است که دم از حقوق بشر می‌زند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 364049
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار