خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/04 - 17:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
عزیزی در تشریح نشست با وزیر بهداشت مطرح کرد:

اختصاص امکانات پزشکی به بیمارستان داریون/ قول مساعد تخصیص دو دستگاه آمبولانس به اورژانس جاده ای شیراز به داریون

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: از جمله موارد مطرح شده در جلسه اخیر با وزیر بهداشت، تجهیز بیمارستان داریون به امکانات درمانی و حضور پزشک متخصص در بیمارستان بود که با موافقت وزیر همراه شده است.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست با وزیر بهداشت و درمان گفت: در این نشست نیز  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر داریون حضور داشتند که کاستی های بیمارستان امام مهدی (عج) داریون مطرح شد تا دستوراتی برای رفع آنها صادر شود.



وی افزود: از جمله موارد که در این نشست مطرح شده، تجهیز بیمارستان داریون به امکانات درمانی و حضور پزشک متخصص در بیمارستان بوده است که با موافقت وزیر همراه شده؛ همچنین در این دیدار موضوع ارتقا مرکز جامع سلامت نیز مطرح گردیده است که مقرر گردید در بازدید میدانی موضوع بررسی و بر اساس تحقیقات میدانی، تصمیمات لازم اتخاذ شود.



نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: همچنین با توجه به حجم تصادفات جاده ای در محور شیراز - داریون به دلیل تردد بسیار زیاد وسایل نقلیه، قول دو دستگاه آمبولانس جهت مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس داده شده است و امیدوارم در اسرع وقت اختصاص داده شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375300
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار