خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/04 - 11:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رحمانی در تذکر شفاهی:

چرا استانداری به خاطر انعکاس نطق نماینده، مسئول خبرگزاری را بازخواست می کند

نماینده مردم تاکستان در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت کشور گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور تنها به خاطر یک معاون سیاسی نیست، بلکه دامنه ضعف در وزارت کشور و نارضایتی از عملکرد استانداران به نقاط مختلف کشور کشیده شده است، و چرا استانداری به خاطر انعکاس نطق نماینده، مسئول خبرگزاری را بازخواست می کند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه  ملت، رجب رحمانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از هیات رئیسه مجلس می خواهم استیضاح وزیر کشور را براساس قانون اعلام وصول کند. البته بحث استیضاح وزیر کشور تنها به خاطر یک معاون سیاسی نیست و اینگونه منعکس نشود که همه مجلس برای برکناری معاون سیاسی بسیج شده اند.



نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم افزود: استانداران و عملکرد آنها، نارضایتی فراوانی در سطح کشور ایجاد کرده، چه دلیلی دارد که استانداری در یک نقطه از کشور با مسئول خبرگزاری تماس گرفته و به دلیل انعکاس نطق نماینده او را مورد انتقاد قرار دهد.



وی تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری نصب العین ما است، اما ما از بعد نظارتی سخن می گوییم و در هیچ کدام از قوا قصد دخالت نداریم و از دولت می خواهم برای 290 نفر از نمایندگان به عنوان یک معاون سیاسی وزارت کشور، حرمت، اهمیت و ارزش قائل شود.



رحمانی در تذکر دیگر خود با انتقاد از شرایط پیش فروش خودرو در کشور گفت: اگر شرکت های پیش فروش خودرو قانونی نبودند، چرا بر آنها نظارت نشده و اگر مجوز نداشته اند، چرا از وقوع جرم پیشگیری نشده است و اگر مجوز داشته اند، چرا حدود یکصد هزار نفر در استان های مختلف 200 هزار میلیارد تومان از منابع خود را از دست داده اند، لذا از قوه قضائیه و وزارت اطلاعات می خواهم با تعیین هیاتی حقوق مردم را پیگیری کند و به تخلفات شرکت ها رسیدگی شود و مشخص شود چه کسی کوتاهی کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 363933
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار