خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 12:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سرگزی در تذکر شفاهی:

وعده تامین کنتورهای آب توسط وزارت نیرو تاکنون محقق نشده است/ وزیر علوم با استعفای رئیس سازمان سنجش موافقت کند

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تامین کنتورهای آب توسط وزارت نیرو، گفت: بیش از یک سال است که از وعده تامین کنتورهای آب توسط وزارت نیرو پس از سرمای بی سابقه سال گذشته می گذرد اما تاکنون اقدامی از ناحیه وزارت نیرو انجام نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  محمد سرگزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن اقدام بزدلانه تروریست ها در به شهادت رساندن 11 نفر از جوانان این مرز و بوم در شهرستان راسک، گفت: در پی این حادثه به خانواده این شهدا تبریک و تسلیت عرض می کنیم.



وی افزود: بیش از یک سال است که از وعده تامین کنتورهای آب توسط وزارت نیرو پس از سرمای بی سابقه سال گذشته می گذرد اما تاکنون اقدامی از ناحیه وزارت نیرو انجام نگرفته است.



نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: رئیس سازمان سنجش در اقدامی رأی دیوان عدالت اداری درباره جذب در دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته شدگان کنکور را اجرا نمی کند، آن هم به استناد اینکه این امر خلاف قانون است. این جای سوال دارد که آیا این فرد صلاحیت تشخیص این امر را دارد؟



وی با اشاره به استعفا رئیس سازمان سنجش، گفت: درخواست داریم وزیر علوم با این استعفا موافقت کند و به دلیل نشر اکاذیب دادستان محترم تهران به این مسئله ورود داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373400
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار