خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/19 - 17:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کوسه غراوی در تذکر شفاهی:

وعده 6 ساله دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان هنوز محقق نشده است

نماینده مردم مینودشت در مجلس گفت: نزدیک به 6 سال از وعده دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان و 3 سال از تصویب برنامه ششم توسعه گذشته اما متاسفانه هیچ خبری از اجرای آن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شهرام کوسه غراوی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 19 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: امسال سال پرآبی را داشتیم اما متاسفانه مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد شد.



نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی افزود: کشت پاییزه کشاورزان که حدود 650 هکتار است و امسال کشاورزان نتوانستند کشت کنند و با نبود کود فسفات و پتاس مواجه هستند و اگر اقدام سریع در تحویل کود انجام نشود خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد.



کوسه غراوی در تذکری به وزیر نفت یادآور شود: تغییر ناگهانی دریافت سامانه سوخت و وضع دستورالعمل های دست و پاگیر باعث شده که گازوئیل در استان موجود نباشد و کشاورزان از نعمت آن بی بهره باشند و به هیچ وجه قابل توجیه نیست که کشاورزان متحمل هزینه های زیادی شوند.



عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نزدیک به 6 سال از وعده دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان و 3 سال از تصویب برنامه ششم توسعه گذشته اما متاسفانه هیچ خبری از اجرای آن نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 290894
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار