خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/11 - 12:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رضازاده در تذکر شفاهی:

وزیر اقتصاد مالیات حاصله به کارت‌های پیله‌وری مرزنشینان را مورد بخشش قرار دهد

نماینده مردم سلماس در مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت: ضروری است مالیات حاصله به کارت‌های پیله‌وری مرزنشینان را مورد بخشش قرار دهید تا مردم با اجاره کارت خود با مبالغ ناچیز متحمل مالیات سنگین نشوند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، یعقوب رضازاده در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه 11 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه زنان و کودکان مظلوم فلسطین و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سید رضی موسوی و تبریک 9 دی ماه روز بصیرت ملت ایران گفت: مطالبه اصلی مردم سلماس پایانه مرزی کوزه‌رش است که با همت رئیس‌جمهور، وزارت خارجه، اطلاعات و کشور و کارگروه مرزی وزارت کشور در حال تحقق در هیأت وزیران است.



نماینده مردم سلماس در مجلس ادامه داد: از رئیس جمهور انتظار داریم در سفر دولت ترکیه به ایران این مهم را در توافقات بین‌المللی دو دولت مورد توجه قرار دهد تا مردم طعم شیرین بازگشایی مرز سلماس را بچشند.



وی افزود: از وزیر اقتصاد درخواست می‌کنیم مالیات حاصله به کارت‌های پیله‌وری مرزنشینان را مورد بخشش قرار دهد تا مردم با اجاره کارت خود با مبالغ ناچیز متحمل مالیات سنگین نشوند.



رضازاده یادآور شد: از وزیر صمت درخواست می‌کنیم در مورد صادرات محصول سیب استان آذربایجان غربی به ویژه سلماس که تنها درآمدشان ناشی از صادرات این محصول به کشورهای همسایه است، اقدامات لازم را انجام دهد./




پایان پیام


  • کد خبر : 373840
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار