خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 12:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی در تذکر شفاهی:

معلمان خرید خدمات آموزشی تعیین تکلیف شوند

نماینده مردم میانه در مجلس تصریح کرد: معلمان خرید خدمات آموزشی که حق بزرگی بر دوش آموزش و پرورش دارند باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، سید مرتضی حسینی نماینده مردم شریف شهرستان میانه در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 28 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت گفت:پاداش پایان خدمت بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان نباید بیش از این معطل گردد و سریعا باید داده شود.



نماینده مردم میانه در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: به قولی که در خصوص تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات آموزشی داده‌اید، عمل کنید. این معلمان حق بزرگی به گردن آموزش و پرورش دارند.همچنین پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته باید در اسرع وقت پرداخت شود.



وی ادامه داد: هیأت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نباید مانع اجرای قانون ساماندهی کارکنان دولت شود. زیرا حدود دو میلیون نفر در انتظار اجرای این قانون و بهره‌مندی از مزایای آن هستند.



حسینی خطاب به سازمان برنامه و بودجه نیز گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت باید متناسب با تورم باشد نه کمتر.



حسینی همچنین از سازمان برنامه و بودجه خواست؛ حقوق کارکنان وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها باید در بودجه 1403 به خوبی دیده شود. حقوق این عزیزان پایین است، به ویژه در سال جاری که بار اصلی برگزاری انتخابات بر دوش اینها می‌باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373258
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار