خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 11:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیلی خبر داد:

مشاهده رگه‌هایی از معدن مس و احتمال وجود اورانیوم در میانه/برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری بهینه از معادن غنی این منطقه

نماینده مردم میانه در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه در کنار معادن پرلیت، مولیبدن ، دولومیت، زئولیت و منگنز رگه‌هایی از معدن مس در این منطقه مشاهده شده و احتمال وجود اورانیوم نیز در آن وجود دارد از برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری بهینه از این پتانسیل مهم جهت رونق حوزه انتخابیه خبر داد.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به معادن غنی که در حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد و برنامه‌ریزی در این دوره از مجلس برای بهره‌برداری بهینه از آنها، گفت: هم‌اکنون معادن بسیار غنی در این منطقه وجود دارد که پتاسیل مطلوبی محسوب می‌شوند که در جهت بهره‌برداری از آنها برای رونق حوزه انتخابیه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.  

 نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: معادن پرلیت، مولیبدن ، دولومیت، زئولیت و منگنز از جمله معادن مهم موجود در این منطقه هستند، همچنین رگه‌هایی از معدن مس در این منطقه مشاهده شده است ضمن اینکه احتمال وجود اورانیوم نیز در آن وجود دارد.

وی یادآور شد: ما باید این ظرفیت‌ها را در جهت ایجاد رونق اقتصادی و رفع معضل بیکاری مورد توجه قرار دهیم و در این دوره از مجلس با همیاری دولت چهاردهم بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه راه، تامین آب شرب به ویژه در مناطق روستایی و پوشش اینترنت و تلفن همراه از دیگر برنامه‌هایی است که در این دوره از مجلس به طور جدی پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379784
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار