خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 12:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سرمدی واله در تذکر شفاهی عنوان کرد:

ضرورت اختصاص ماده 23 جهت احداث تونل در گردنه اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: مصرانه درخواست دارم صدور ماده 23 برای احداث تونل گردنه اسدآباد را مدنظر قرار دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  کیومرث سرمدی واله در نشست علنی امروز (یکشنبه، 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در کرمان، خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: گردنه اسدآباد نیازمند چهاربانده شدن و تعریض است. همچنین راه های روستایی در این شهرستان با مشکلات متعددی مواجه است که درخواست دارم به اسدآباد سفر کرده و مشکلات را از نزدیک ببینید.



نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، افزود: با توجه به گستردگی ترانزیت در غرب کشور و افزایش چشمگیر  مسافران و زائران مصرانه درخواست دارم صدور ماده 23 برای احداث تونل گردنه اسدآباد را مدنظر قرار دهید.



وی خطاب به وزیر نیرو، گفت: چاه های پدافندی که در حال حفر است اگر خطوط انتقال در دست اقدام قرار نگیرد مشکل آب برای مردم اسدآباد پابرجا خواهد بود، خواهشا به این درخواست رسیدگی کنید.



سرمدی واله خطاب به وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: معلمان خرید خدمت که در روستاها در تلاش هستند قراردادی با آن ها بسته نشده همچنین معوقات آن ها پرداخت نشده است، درخواست می شود به وضعیت آن ها رسیدگی کنید./



پایان پیام

  • کد خبر : 374153
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار