خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/11 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بدری در تذکر شفاهی:

رفع فیلترینگ پلتفرم‌های بین‌المللی در هاله‌ای از ابهام است/ ضرورت رفع موانع سد راه صادرات سیب‌زمینی

نماینده مردم اردبیل در مجلس با انتقاد از اینکه افزایش حقوق 18 درصد با تورم 40 درصدی همخوانی ندارد، گفت: متأسفانه در حالی که مشکل سرعت اینترنت حل نشده دولت نسبت به افزایش بهای اینترنت اقدام کرده این چه تدبیری است که در آستانه انتخابات در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفته و رفع فیلترینگ پلتفرم‌های بین‌المللی هم در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، صدیف بدری در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه 11 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بر ضرورت افزایش حقوق کارگران در سال 1403 تأکید کرد و گفت: همچنین ضروری است به افزایش حقوق کارکنان جهاد کشاورزی، وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و وزارت بهداشت و درمان و پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان این وزارتخانه توجه ویژه شود.



نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس ادامه داد: در لایحه دولت افزایش حقوق 18 درصد تعیین شده درر حالی که تورم بالای 40 درصد است و با این تورم همخوانی ندارد.



وی افزود: متأسفانه در حالی که مشکل سرعت اینترنت حل نشده دولت نسبت به افزایش بهای اینترنت اقدام کرده این چه تدبیری است که در آستانه انتخابات در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفته و رفع فیلترینگ پلتفرم‌های بین‌المللی هم در هاله‌ای از ابهام است و دانشجویان، دانشمندان و محققان ما را با مشکل مواجه کرده است.



بدری یادآور شد: همچنین مشکل سیب‌زمینی کاران اردبیل هنوز حل نشده و موانعی در مسیر صادرات سیب‌زمینی وجود دارد و سیب‌زمینی‌ها در انبارهای کشاورزان در حال خراب شدن است. دولت باید به داد کشاورزان زحمتکش برسد و موانع صادراتی را برطرف کند. متأسفانه وزارت جهاد کشاورزی و دولت هر ساله با بی‌توجهی نسبت به برنامه‌ریزی منسجم کشاورزان را با مشکل مواجه می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373820
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار