خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ارکانی در تذکر شفاهی:

افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان در بودجه 1403 با تورم سازگار نیست/ ضرورت اصلاح در کمیسیون تلفیق

نماینده مردم نیشابور در مجلس با بیان اینکه افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان در بودجه 1403 با تورم 45 درصدی سازگار نیست، گفت: امیدوارم این امر در کمیسیون تلفیق اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  احسان ارکانی در نشست صحن علنی امروز (چهارشنبه 29 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در خصوص گرانی و تورم مواد غذایی از جمله مرغ و گوشت گفت: این گرانی‌ها مردم را دچار مشکل کرده و امیدواریم رئیس جمهور به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد.



نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس ادامه داد: سه ماه است حقوق معلمان خرید خدمت و حق‌التدریس و خدمتگزاران مدارس به تعویق افتاده، علاوه بر اینکه تثبیت امنیت شغلی این افراد را نیز با استخدامشان از آموزش و پرورش خواستار هستیم. فوق‌العاده خاص پرستاران و کادر سلامت را نیز از وزارت بهداشت انتظار داریم تا هر چه سریعتر اجرایی کند.



وی افزود: نسبت به افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح در سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای خدوم انتظامی و مرزبانی درخواست داریم کما اینکه اخیراً شاهد شهادت تعدادی از این افراد بودیم، همچنین همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز باید اجرایی شود و افزایش حقوق 18 درصدی آنها در برابر تورم 45 درصدی یعنی کوچکتر سفره آنها که ان شاء الله در کمیسیون تلفیق اصلاح شود. همچنین پاداش پایان خدمت بازنشستگان معلم و فرهنگی نیز بیش از یک سال است که پرداخت نشده که امیدواریم پرداخت شود./




پایان پیام




 

  • کد خبر : 373388
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار