خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/31 - 12:23
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
آریان‌پور در تذکر شفاهی:

استان گلستان در بدترین وضعیت تأمین آب شرب قرار دارد

نماینده مردم مینودشت در مجلس با یادآوری اینکه استان گلستان در بدترین وضعیت تأمین آب شرب قرار دارد، از وزیر نیرو خواست تا در جهت رفع این مشکل ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رضا آریان پور در نشست علنی امروز ( شنبه، 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سروار و سالار شهیدان و با ابراز انزجار و محکومیت هتاکان به حرمت کتاب خدا، قرآن کریم در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی گفت: جناب آقای نیکبخت طبق قول حضرتعالی در سفر به استان گلستان قرار بود تا پایان هفته قبل مابه‌التفاوت قیمت خرید کلزا و گندم کشاورزان واریز شود که تاکنون واریز نشده است، لطفاً تسریع گردد.



نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه و گالیکش در مجلس خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: جناب آقای محرابیان از آخرین جلسه مجمع نمایندگان و استاندار محترم گلستان با جنابعالی حدود دو ماه گذشته است اما هیچ‌گونه از مصوبات این جلسه به استان و شهرستان‌ها ابلاغ نشده است.



وی تصریح کرد: استان گلستان در حال حاضر در بدترین وضعیت آب شرب قرار دارد و هر روز شاهد گزارشات و اعتراضات مردم عزیز از مناطق مختلف شهری و روستایی استان خصوصاً شهرستان‌های شرق استان در مورد قطع چندین روزه آب شرب هستیم. ضمن عرض تشکر از جنابعالی و جناب آقای مهندس موسوی مدیر محترم شرکت برق استان که به صورت میدانی و شبانه‌روزی پیگیر مشکلات برق استان است باید عرض کنم مدیران آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان اهتمام و جدیت لازم را برای پیگیری و حل مشکلات آب شرب مردم استان ندارند.



آریان پور در تذکر به رئیس جمهور یادآور شد: سفرهای استانی و مصوبات سفر نقطه قوت برنامه دولت شما است اما بی‌انگیزگی و بی‌تفاوتی مدیران اجرایی سطح ملی و عدم اجرای این مصوبات و عدم پاسخگویی به توقعات و انتظارات به حق مردم، این نقطه قوت را به نقطه ضعف دولت شما و رضایت مردم را به نارضایتی تبدیل کرده است.



وی افزود: در استان گلستان مصوباتی مثل احداث جایگاه سوخت فرودگاه شرق استان به دلیل بخشی‌نگری و کارشکنی مدیران شرکت فرودگاه‌ها و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است لذا برای سفر دوم حضرتعالی انتظار می‌رود که مصوبات جدید و نیز پروژه‌هایی که در برنامه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرند در شأن مردم انقلابی و ولایتمدار استان گلستان باشد./




پایان پیام


  • کد خبر : 365424
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار