خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 09:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
در پیامی:

‌روابط ما با کشورهای منطقه و اسلامی مبتنی بر عقاید و فرهنگ مشترک اسلامی است/ رژیم جعلی اسرائیل پیام لازم را از شلیک موشک‌های دقیق و دور برد خیبرشکن دریافت کرد

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس، با بیان اینکه ‌روابط ما با کشورهای منطقه و اسلامی مبتنی بر عقاید و فرهنگ مشترک اسلامی است افزود: رژیم جعلی اسرائیل پیام لازم را از شلیک موشک‌های دقیق و دور برد خیبرشکن دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی در قالب پیامی ضمن اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل پیام لازم را از شلیک موشک‌های دقیق و دور برد خیبرشکن دریافت کرده است هشدار داد که آنها در صورت حماقت با تغییر زاویه موشک‌ها روبرو خواهند شد.



متن این پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



 إنّا من ٱلۡمجۡرمین منتقمون



 بى تردید ما از مجرمان انتقام مى گیریم(سجده۲۲)



اقدام هوشمندانه نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان با ویژه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رصد، شناسایی و هدفگیری عناصر موساد و گروه‌های تکفیری را ارج می‌نهیم و از آن حمایت می‌کنیم.



در این خصوص ذکر چند نکته ضروری است:



۱. هدف این تهاجمات کشورهای دوست و برادر منطقه به ویژه کشورهای جبهه مقاومت نیست بلکه نشانه روی ما به سمت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است که در پشت ماجراجویی و فتنه علیه ملت‌های منطقه قرار دارند.



۲‌ روابط ما با کشورهای منطقه و اسلامی روابطی مبتنی بر عقاید و فرهنگ مشترک اسلامی است و امنیت و آرامش آنها را امنیت خود می‌دانیم.



۳. از کشورهای برادر و دوست انتظار داریم با همکاری نهادهای اطلاعاتی و نظامی کشور به حضور گروهک‌ها و عوامل سرویس‌های جاسوسی که باهدف ناامنی ایران در خاک آنها حضور دارند خاتمه داده و برخورد جدی بنمایند.



۴. بر اساس سنت الهی انتقام از مجرمان نیروهای جان برکف و توانمند نظامی ما انتقام همه ظلم‌های روا رفته بر ملت از سوی هر گروه و در هرجای جهان در همان سطح گرفته خواهد شد که مورد حمایت مردم و نهادهاست.



۵. رژیم جعلی اسرائیل پیام لازم را از شلیک موشکهای دقیق و دور برد خیبرشکن دریافت کرده است لذا بداند در صورت حماقت با تغییر زاویه موشکها روبرو خواهد شد.



احمد حسین فلاحی



رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 374860
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار