خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/22 - 19:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزادی‌خواه:

گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیانگر صلح آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران است

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس گفت: ادعاهای واهی وزیر خارجه آمریکا مبنی بر باج‌گیری هسته ای از سوی کشورمان بر خلاف گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

احد آزادی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعاهای واهی وزیر امور خارجه آمریکا با متهم کردن ایران اسلامی به باج گیری هسته ای و لزوم جلوگیری از غنی سازی توسط کشورمان، گفت: ایران همواره بر اساس قوانین بین المللی و مقررات آژانس بین المللی انرژی اتمی فعالیت هسته ای داشته است.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می رسد مقامات کاخ سفید باید گزارش های اخیر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی را بخوانند که همگی آنها تاکید جدی بر صلح آمیز بودن فعالیت ایران و همچنین نداشتن هر گونه انحراف از قوانین است.



وی ادامه داد: در این بین باید یادآور شد بازرسان آژانس نیز فراتر از روال معمول سایر کشورها، اجازه دسترسی برای نظارت دارند که این امر نیز هر نوع بیان ادعای واهی از سوی پمپئو را تکذیب می کند.



عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع پروتکل الحاقی از سوی کشورمان به طور داوطلبانه در حال اجرایی شدن است از این رو وزیر خارجه آمریکا باید پاسخ دهد باج گیری هسته ای به چه معنا است؟./



پایان پیام

  • کد خبر : 311941
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار