خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/13 - 10:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
دشتی اردکانی:

کمیسیون اصل نود مجلس افزایش قیمت بلیت ایرلاین‌ها را بررسی می‌کند/ لزوم برخورد وزراء راه و میراث فرهنگی با خاطیان

رییس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه هر ازگاهی شاهد افزایش قیمت های بلیت هواپیماها هستیم که به هیچ عنوان قانونی نبوده و قابل پذیرش نیست.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به افزایش نرخ بلیط هواپیما و عدم نظارت بر این موضوع، گفت: متاسفانه هر ازگاهی شاهد افزایش قیمت ها هستیم که به هیچ عنوان قانونی نبوده و قابل پذیرش نیست.



نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از شرکت های این حوزه برای خودشان قیمت های خودسرانه و زیاده خواهانه تعیین کرده اند، اظهار کرد: با توجه به توقف رای دیوان فارغ از اینکه چگونگی آن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت قیمت ها نباید توسط بعضی افزایش افسار گسیخته صورت پذیرد و تعیین شود بلکه بازار و تقاضا هست که میبایست بر اساس ارائه سرویس مناسب قیمت ها را تعیین تکلیف کند.



وی ادامه داد: هم اکنون با بررسی اجمالی می توان دریافت که برخی از سایت های فروش بلیت هواپیما همه ظرفیت ها را تکمیل اعلام کرده اند که این امر جای بررسی از سوی نهادهای مسئول دارد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مردم از هم اکنون برای سفرهای نوروزی خود در حال برنامه ریزی هستند اما با پر بودن ظرفیت های ایرلاین ها روبرو می شوند که قابل تامل است از این رو درخواست می شود وزرای راه و شهرسازی و میراث فرهنگی این موضوع را به دقت بررسی کنند و اگر تخلفی در حال رخ دادن است، با آن برخورد کنند زیرا صنعت گردشگری کشورمان با چنین اقدامات نادرستی دچار آسیب بزرگی می شود.



رییس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید اذعان کرد مجلس نیز از ابزارهای نظارتی خود مانند کمیسیون اصل نود استفاده خواهد کرد تا با متخلفان برخورد لازم صورت بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 375668
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار