خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 15:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
موسوی لارگانی:

چرا مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند؟

نماینده مردم فلاورجان در مجلس، با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از مسلمانان جهان خواست تا برای مبارزه با این رژیم غاصب با هم متحد شوند.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: در طول تاریخ چنین جنایت هولناکی که شب گذشته توسط صهیونیست‌ها و با حمایت استکبار جهانی آمریکای جنایتکار انجام شد و برغم اینکه در تمام قوانین بین‌المللی بمباران بیمارستان ها ممنوع است در یک حمله هوایی به بیمارستان المعمدانی نزدیک به هزار نفر از مردم بی‌دفاع فلسطینی اعم از بیماران، مجروحان و کسانی که به بیمارستان پناه آورده بودند را به شهادت رساندند، بی‌سابقه بوده است.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: چرا مجامع بین‌المللی که گاه برای مجازات جنایتکاری که ده‌ها نفر را کشته است یا قاچاقچی که هزاران نفر را با اعتیاد به مواد مخدر به خاک نشانده است، صدای فریادشان بلند می‌شود که حقوق بشر زیر پا گذاشته شده است امروز در این موضوع سکوت کرده‌اند؟



وی تصریح کرد: اگر واقعا امروز شورای امنیت و سایر شوراهای بین‌المللی که در دنیا ادعای دفاع از حقوق بشر دارند جلسه نگذارند و این اقدام را محکوم و این جنایتها را متوقف نکنند، معلوم می‌شود که تنها شعار می‌دهند و هدفشان حمایت از بشر و انسان نیست.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون جنایت‌های صهیونیست‌ها به اوج خود رسیده است بنابراین باید 2 میلیارد مسلمانی که در جهان وجود دارند به پا خیزند و برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی متحد شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370165
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار