خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/04 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رحیمی:

پارلمان اصلاحات رقیب شورای هماهنگی یا شورای ‌عالی سیاست‌گذاری نیست

عضو فراکسیون امید با اشاره به اینکه پارلمان اصلاح‌طلبان می تواند به عنوان اتاق فکر در حوزه گفتمانی به دولت، مجلس و جریان های مختلف کمک فکری دهد، گفت: پارلمان اصلاحات رقیب شورای هماهنگی یا شورای ‌عالی سیاست‌گذاری نیست.

علیرضا رحیمی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت در خصوص ایده راه اندازی "پارلمان اصلاح‌طلبان"، گفت: حفظ انسجام جبهه اصلاحات مهم است و این موضوع سالهای زیادی است که در دستور کار است.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: باید اذعان کرد که نه تنها احزاب اصلاح طلب بلکه مجموعه جریان اصلاحات و مردم هم به این موضوع کمک کردند و همچنان که مشاهده شد از انتخابات 92 شروع و در هر عرصه انتخاباتی این انسجام بیشتر شده است و تقویت این انسجام همچنان جزء اهداف و راهبدرهای جریان اصلاحات بوده و قاعدتا باید از هر حرکتی که انسجام را تضعیف کند پرهیز کرد.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پارلمان اصلاحات به عنوان اتاق فکر بزرگ و عمومی می تواند در حوزه گفتمانی به دولت، مجلس شورای اسلامی و جریان های مختلف کمک فکری دهد لذا حتما در راستای تقویت انسجام اصلاح طلبان باید حرکت کند.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: باید یادآور شد که قرار نیست شورای هماهنگی یا شورای ‌عالی سیاست‌گذاری از بین برود تا پارلمان اصلاح‌طلبان جایگزین شود.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ بخ این سوال که آیا راه اندازی پارلمان اصلاح‌طلبان به نوعی افزایش تشکل های تلقی نمی شود، خاطرنشان کرد: پارلمان اصلاح‌طلبان مصوب رسمی جریان نیست و ایده ای است که توسط افراد مختلف مطرح شده لذا ازدیاد تشکل محسوب نمی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 229112
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار