خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/19 - 16:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علوی:

ورود نسل جوان به عرصه مدیریت کشور خون تازه‌ای به کالبد نظام تزریق می‌کند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است جوان موتور محرک نظام بوده و هرجا جوانی مدیریت کار را در دست گرفته تحولی در آن زمینه ایجاد شده است.

سید محسن علوی در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت جوان گرایی در مدیریت کشور که مد نظر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بود، گفت: جوان گرایی از نقاط مختلف قابل بررسی است.



نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جوان موتور محرک نظام است و هر دولت و نظامی با حضور جوانان می تواند حرکت عظیمی را در کشور خود شکل دهد.



وی در ادامه با بیان اینکه تا کنون بهای لازم را به جوانان نداده و باعث شده ایم اعتماد به نفس آنها ضربه بخورد، عنوان کرد: در حال حاضر در کشور مشکلات متعدد مدیریتی داریم در حالی که جوانان ایده های جدید دارند لذا اگر می خواهیم تحولی در حوزه مدیریت کشور ایجاد کنیم باید به علم و عمل جوانان اعتماد کنیم.



علوی ادامه داد: ورود نسل جوان می تواند تزریق خون تازه به کالبد نظام باشد و باعث شود گام دوم با سرعت بیشتری نسبت به گام اول طی شود.



این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با اشاره به تجربه حضور وزیر جوان در کابینه و برخی مدیران جوان در سایر دستگاه ها که نتیجه خوبی در بر داشته است، اظهار داشت: هرجا جوانی مدیریت کار را در دست گرفته تحولی در آن زمینه ایجاد شده است چرا که جوانان جویای نام هستند و به خاطر همین هم که شده رویکردهای خوب و جدیدی را آغاز می کنند که عموما نتیجه بخش است.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان همچنین به اهمیت حضور بانوان در سیستم مدیریتی کشور اشاره خاطرنشان کرد: حضور بانوان به خصوص بانوان جوان نیز در قسمت های مدیریتی باعث پویایی و رونق این بخش ها می شود لذا امید داریم با استفاده بیشتر از ظرفیت جوانان شاهد جهشی در مسائل مختلف علمی و مدیریتی در کشور باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 275869
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار