خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 11:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس:

وحدت داخلی مهمترین ابزار برای حفظ امنیت کشور است

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت:مشارکت در انتخابات ضرورت این روزهای کشور است وحدت داخلی به مهمترین ابزار برای حفظ امنیت کشور بدل شده است.

محمدصفری ملک میان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با بیان اینکه مشارکت در انتخابات ضرورت این روزهای کشور است اظهار کرد: شرایط منطقه و محیط پیرامونی ایران اسلامی به نحوی از سوی دشمنان و عوامل خارجی شکل گرفته است که وحدت داخلی به مهمترین ابزار برای حفظ امنیت کشور بدل شده است.



عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات دیگر رأی به یک فرد نیست بلکه رأی به تمامیت ارضی و صیانت از امنیت داخلی است و به همه این پیام را خواهد داد که با وجود برخی موانع و مشکلات مردم در داخل اجازه نخواهند داد کسی به فکر تعدی به امنیت و منافع کشور باشد.



نماینده رودسر واملش مجلس یازدهم تصریح کرد: هیچ کسی منکر برخی کاستی ها و مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی نیست و رهبر انقلاب نیز همواره این موضوع را قبل همه متذکر شده اند اما نباید با بی توجهی به رکن جمهوریت نظام آن هم در شرایط فعلی اجازه داد کسانی به فکر ایجاد نا امنی و اختلاف در کشور بی افتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375586
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار