خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/21 - 14:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی:

همبستگی ملی، رمز غلبه بر کرونا/ تحریم‌ها هیچگاه مانع پیشرفت ایرانیان نبوده است

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: مردم و مسئولان با اتحاد و همدلی تا نابودی ویروس کرونا در کنار همدیگر خواهند بود.

اصغر سلیمی  در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در خصوص رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت اینکه استکبار هیچگاه دشمنی خودش را جمهوری اسلامی ایران را قطع نخواهد کرد، گفت: دشمنان مردم ایران از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی همواره تلاش کردند با تهدیدها و اعمال محدودیت ها مشکلاتی را برای این مرز و بوم ایجاد کنند.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر همگان مشهود است که ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته همواره تحت اعمال شدیدترین تحریم ها قرار داشته است.



وی ادامه داد: متاسفانه این روزها که همه کشورهای دنیا نیز در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، مقامات کاخ سفید باز هم دست از لجاجت های خود علیه مردم ایران بر نمی دارند و صحبت از تشدید تحریم ها می کنند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری برطرف کرد نیازهای دارویی و پزشکی کشور با توجه به توانمندی داخلی، اظهار کرد: خوشبختانه تحریم هیچگاه نتوانسته جلوی پیشرفت ایرانیان را بگیرد و بر همین اساس امروزه مشاهده می شود که جوانان این سرزمین نیازهای بخش های درمانی را خودشان تولید می کنند که رهایی از وابستگی نتیجه این اقدام آنها است.



عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همانند چهار دهه گذشته، امروزه نیز همه مردم ایران اعم از مسئولان و مقامات و تصمیم گیران در کنار همدیگر ایستاده اند تا شر ویروس منحوس کرونا را از ایران اسلامی قطع کنند و تا رسیدن به این مهم راهی باقی نمانده است؛ در واقع همیشه مولفه وحدت عامل پیشروی ملت ایران در بحران ها بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 296669
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار