خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/19 - 12:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نگهبان سلامی:

نامزدها به جای تخریب، از برنامه‌های راهبردی خود برای مجلس بگویند

عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد از رفتارهای تخریبی در جریان رقابت های انتخاباتی گفت: نامزدها باید به جای تخریب نسبت به ارائه و معرفی توانمندی‌ها و برنامه‌های خود اهتمام داشته باشند.

محمود نگهبان سلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ ملت، با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق مداری در جریان رقابت‌های انتخاباتی گفت: متاسفانه آنچه در جریان کارزار انتخاباتی هم در گذشته و هم امروز شاهد هستیم رفتارهای تخریبی است که روند رو به رشدی داشته است.



نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیشترین تخریب ها را متوجه نمایندگان فعلی مجلس دانست و افزود: به طور قطع عملکرد نمایندگان در دوره 4 ساله فعالیت با اشکالاتی روبرو است اما این موضوع نباید دستاویزی برای سایر نامزدها باشد تا از این مسیر به دنبال پیروزی در انتخابات و در اختیار گرفتن کرسی های پارلمان باشند.  



وی با تاکید بر اینکه نامزدها باید به جای تخریب نسبت به ارائه و معرفی توانمندی‌ها و برنامه‌های خود اهتمام داشته باشند ادامه داد: به ویژه نامزدهایی که برای نخستین بار در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند نباید برای جلب آرا مردم به دنبال برجسته زدن نقاط ضعف نمایندگان سابق مجلس باشند زیرا نه تنها چنین رفتارهایی نتیجه نمی دهد بلکه اثر عکس خواهد داشت.



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه نامزدها باید از سیاه نمایی درباره مشکلات کشور بپرهیزند تصریح کرد: شواهد حاکی از خدمات جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در حوزه های مختلف دارد بنابراین ضرورت دارد نامزدها در کنار معرفی خدمات ارائه شده، برای کمبودهای موجود برنامه و راهکار کارشناسی و فنی ارائه دهند به طوریکه بتوان در صورت نیاز، با تصویب قانون در قالب طرح یا لایحه پیگیر رفع مشکلات شد.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از دست رفتن اعتماد عمومی را از مخرب‌ترین آثار رفتارهای تخریبی دانست و افزود: وقتی مردم ببینید نامزدهایی که قصد وکالت آنها را در مجلس دارند در این سطح یکدیگر را مورد هجمه قرار داده و تخریب می‌کنند به طور قطع اعتماد خود را از نسبت به مسئولان از دست می دهند که آثار زیانباری خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 295217
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار