خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/22 - 15:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار:

مهمترین اولویت مجلس یازدهم حل مشکلات اقتصادی مردم باشد

‎نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس گفت: مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، زیرا مردم در سال آینده تحمل فشارهای اقتصادی مضاعف را ندارند.

حسین رضازاده درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار داشت: مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، زیرا مردم در سال آینده تحمل فشارهای اقتصادی مضاعف را ندارند و باید وضعیت معیشی مردم سامان یابد.



نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال آینده باید فکری به حال وضعیت درآمدی مردم و همچنین اشتغال جوانان شود.



وی در خصوص عملکرد مجلس دهم، افزود: با توجه به اینکه در طول عمر مجلس دهم، کشور شرایط حساسی را تجربه کرد اما مجلس دهم عملکرد خوب و قابل قبولی داشت زیرا شرایط بین المللی ما خاصی بود و حتی شاید سخت تر از زمان جنگ بود.



رضازاده ادامه داد: طی دو سه سال اخیر هر دو ماه یک بحران در کشور داشتیم یا بحران اجتماعی، بین اللملی و حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله داشته ایم و شرایط کشور کاملا ویژه بود.



نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی گفت: ‎در این سال‌ها آمریکا شمشیر را از رو برای ما بسته است و در حال حاضر تحریم‌های آمریکا کاملا ظالمانه و مصداق بارز تروریسم اقتصادی است با توجه به این مشکلات مجلس عملکرد قابل قبولی داشته است.



رضازاده با اشاره به ثبت نام مجدد خود از حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار ،اظهار داشت: در انتخابات مجلس یازدهم بصورت مستقل شرکت می‌کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 291123
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار