خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/07 - 16:30
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : سیاسی
برزگر کلشانی:

منطقه منهای آمریکا باید مدیریت شود / ملت های منطقه از مقاومت مردم ایران درس گرفته اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم عراق و بسیاری از کشورهای منطقه و محور مقاومت از راهپیمایی ها و مقاومت مردم ایران درس گرفته اند.

شهروز برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به الگوبرداری کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه از گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت مردم ایران، گفت: آمریکا در حوزه میدانی در منطقه شرق خاورمیانه به شدت شکست خورده است و گروه های مردمی همواره شعار خروج آمریکا از منطقه را سر می‌دهند که باید منطقه را تخلیه کنند.



وی افزود: محاسبات آمریکا درخصوص اقدامات عجولانه اش که با حمایت سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه انجام می دهد به خطا رفته و آمریکا پشت سرهم خطا می کند و در حرف  و عمل آن را نشان داده است.



با ترور شخصیت‌ها، یک خط فکری را نمی توان از بین برد



نماینده مردم سلماس در مجلس با اشاره به موضوع تهدید فرماندهان کشور ما از سوی مقامات آمریکایی، ادامه داد: در اقداماتی که در ماه های اخیر انجام داده اند، خطاهای آمریکاییها و اشتباهات محاسباتی آنها به روشنی دیده میشود. در موضوع اظهارنظرهای مقامات و در خصوص برخی از بیانات نسنجیده خود و تهدید فرماندهان ما خطا می کنند، بازهم در راستای همان اشتباه های خودشان هستند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آمریکایی ها وقتی که می‌بینند در میدانی به شکست می‌رسند،تهدید می‌کنند، مطرح کرد:  مگر می شود با ترور اشخاص ، با ترور شخصیت‌ها یک خط فکری که وجود دارد را از بین برد؟ 



بیشتر بخوانید:





 



خروج آمریکا از منطقه، یک اصل است



وی با اشاره به شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی و مراسم بزرگداشت میلیونی در عراق و بسیاری از کشورهای جهان،مطرح کرد: دشمنان ؛شیطان بزرگ آمریکا و ترامپ بداند که ایران اسلامی و محور مقاومت پر است از تربیت یافتگان مکتب سلیمانی و تشنگان شهادت که همچون سردار سلیمانی آماده نبرد با آنان هستند.



عضوکمیسسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه منطقه بدون آمریکا باید مدیریت شود، خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از منطقه یک اصل است برای منطقه، چه سوریه باشد چه در لبنان و عراق باشد و چه در یمن باشد.



راه مقاومت از گذشته محکم تر شده است



برزگر با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم عراق در موضوع خروج آمریکا از خاکشان، ادامه داد: کشورهای منطقه و جبهه مقاومت همه باهم برای خروج آمریکا از منطقه هم صدا هستند، مردم عراق و بسیاری از کشورهای منطقه و محور مقاومت از راهپیمایی ها و مقاومت مردم ایران درس گرفته اند،ما دیدیم و مشاهده کردیم که امروز به مراتب خطر انتقام از شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی خود آمریکا را تهدید می‌کند. راه مقاومت از گذشته، محکم تر شد و شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت را تقویت کرده و فضا برای دشمنان و عوامل آن‌ها ناامن خواهد شد.



وی افزود: خطر شهید سپهبد سلیمانی برای آمریکایی ها بیشتر از حاج قاسم سلیمانی است. اگر آمریکایی ها بخواهند خطایی کنند، مطمئناً پاسخ خواهیم داد و رفتار آنها را بی‌پاسخ نخواهیم گذشت و این موضوع برای همه اثبات شده است.



عضو فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در مجلس مطرح کرد: بحثی که در خصوص انتقام مطرح شد، تعبیر مقام معظم رهبری این بود که سیلی دریافت کرده‌اند و فردی که جنایتی را انجام داده، هنوز قصاص نشده است. فعلا سیلی خورده و انتقام سخت پابرجا است.



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آمریکا این تهدیدها و این حرف هایی که می زند با حمایت سرویس های جاسوسی منطقه، وهابیت و رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدام می‌کند، مطرح کرد: انتقامها و اقدامهای بعدی ایران در راه است و ما توان این را داریم که بلافاصله در عرض چند روز شهاب ۴ و ۵ را آزمایش کنیم، ما می‌توانیم و این توانایی و این قدرت را داریم که موشک‌های قاره‌پیما را آزمایش کنیم.



عضوکمیسسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا باید به اشتباهات سلسله وار خودش پایان دهد، تاکید کرد: همواره جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به دنبال صلح بوده و به دنبال این بوده است که کشورها در همجواری با همدیگر در صلح و امنیت زندگی کنند؛ این تهدیدات آمریکا ها درخصوص سرداران ما یک غلط و خطایی است که آمریکا انجام می‌دهد چراکه در حوزه سیاسی و میدانی شکست خورده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 294786
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار