خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/18 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزادیخواه:

مشکلات مردم در سایه همکاری قوا حل می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون وقت ایجاد چالش با دولت نیست و با این روش کارها پیش نمی‌روند، اظهار داشت: باید مشکلات مردم را با نگاه تعاملی و وحدت آمیز حل کنیم.

احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اولویت‌های کاری مجلس یازدهم، اظهار داشت: تحقق اولویت‌ها و برنامه‌هایی که مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت خانه ملت احصا کرده‌اند، برای نمایندگان مجلس یازدهم از اهمیت خاصی برخوردار است.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمعیت، سبک زندگی، مهار تورم، اشتغال و تولید از جمله اولویت‌های مجلس یازدهم است که مقام معظم رهبری نیز به آن‌ها تاکید کرده است.



وی با اشاره به نوع مراوده مجلس با دولت، افزود: سال آخر دولت است و چگونگی اداره امور و هماهنگی بین قوا در این مقطع از حساسیت خاصی برخوردار است.



آزادیخواه با اشاره به اهمیت مقابله با استکبار، ادامه داد: نوع مبارزه با استکبار نیز یکی دیگر از موضوعات مهم مجلس یازدهم است.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، راهبردی را تعیین کردند تا مشخص باشد مجلس با چه مهندسی روبه جلو حرکت کند و حد نظارت مجلس چقدر باشد، گفت: مجلس در سال آخر دولت باید نهایت سعی خود را به کار گیرد تا در تعامل با دولت مشکلات مردم را برطرف کند.



آزادیخواه با بیان اینکه اکنون وقت ایجاد چالش با دولت نیست و با این روش کارها پیش نمی‌روند، اظهار داشت: باید مشکلات مردم را با نگاه تعاملی و وحدت آمیز حل کنیم زیرا با استیضاح وزرا، مشکلات حل نمی‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 304137
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار